William 4



Idag fyller denna lille kille hela 4 år. Avslutade min jobb helg med att gå på kalas för att fira honom igår. Allt var det innebär med mat och tårta, barnen de lekte och vi vuxna pratade allmänt. Wille fick spiderman pyjamas och kalsonger utav oss samt att jag pysslade ihop ett kort, så klart. Även detta kort gick i Spiderman tema. Det var ju trevligt med kalas, Astrids alla kusiner från Tobbes sida var samlade och det var kul att träffa de allihopa. 
Nu är det dock ny dag och ny vecka. Jag sitter i pallen i köket och väntar på att Astrid ska komma upp för 20 gången, för att "dricka". En som inte vill vila middag detta vill säga. Hon har varit rätt tråkig nu senaste, strular med maten, med sömnen, gnäller och gråter för minsta lilla sak. Igår kvällen kom hon också upp 100 gånger, tröttnade till slut och när klockan var över 12 så fick hon helt enkelt stanna kvar och sova hos mig. 

Dagen har inte så mycket att erbjuda, vi gick en promenad och svängde inom mitt jobb för att hämta lite papper. Köpte även med en smal korb och mos till Astrid att äta till lunch på hem vägen. Tänker mig att vi sen i eftermiddag ska köra och handla, Tobbe får laga mat till oss och jag ska nog städa vårt hem. Alltså inte direkt något spännande som händer och sker för tillfället. 

Jag har förflyttat mig från pallen in till sängkanten inne hos Astrid under detta inlägget. Det verkar som hon snart somnat, så jag ska snart smyga ut och själv passa på att vila lite middag. Tobbe har jobbat natten så han ligger i sängen än så dit ska jag och göra honom sällskap.