vabruari

Ja vad ska man skriva, detta året börjar inte bra utan enbart med en massa sjuklighet. Astrid hade feber när vi hämtade hem henne från Jessica i söndags. I tisdag var hon feber fri och jag planerade in barnvakt åt henne idag samt meddelade förskolan att hon skulle komma till dem imorgon. Allt detta har jag fått avblåsa idag efter en sjukt jobbig och lång natt. Febern är tillbaka och den är hög! Först vid 03.30 tiden kom Astrid till ro och somnade, liten sovmorgon men till kl 08 var hon uppe igen. 

Så idag när jag egentligen skulle spenderat kvällen på jobbet har nu en eftermiddag med att ta hand om min lilla sjukling. Hon är en aning klängig och gnäll, trött, inget aptit, utmattad. 

På lördag har jag också ordnat barnvakt, Tobbe har bokat bord på Steak House till oss och jag peppar peppar ta i trä, hoppars vi slipper avboka dessa planer. Men det kräver också att Astrid blir bättre ganska så snart.