Packning

Nu är det lugnt här hemma igen. Astrid sover för natten och Tobbe är iväg och ser på Hockey. Jag sitter här i soffan men ska snart ta tag i att packa inför helgen. Jag och Tobbe ska jobba hela helgen så Astrid skall få följa med hem till Fanny imorgon och vara där tills på söndag. Kommer sakna henne MASSOR men det blir bäst så för henne. Hon kommer tycka det kommer bli super roligt så man får trösta sig med det. 

Mycket att packa ner i alla fall så måste ta mig i kragen snart och fixa det. Så jag hinner med lite annat (lata mig) innan det är dags att sova. Vet inte vart jag ska börja och så behöver jag skriva ihop ett schema till dem så vi inte rubbar alla Astrids rutiner. 

Annars har jag inte mycket till att skriva här ikväll. Gått bra på jobbet idag och efter kg kommit hem har jag bara lekt en massa med Astrid. Vi var även nere en vända i byn för lite inhandling. 

Nej min skäl nu har jag inte tid till att sitta här och skriva mer. Måste ta en dusch ikväll också jue!