Helgen & veckan

Helgen har inget annat än varit bra, vi hade en trevlig och rolig kväll i lördags då vi friande Knivs 25 års dag. Håll i gång hela kvällen men när det började (som alltid) bli lite tjafs bestämde jag att det var dags för oss att åka hem. Men det var skönt att slappna av och bara vara, alkoholen blev intagen och på dans golvet befann man sig en del.

Går dagen var lugn, man var lite sliten men det gick minsann ändå. Ny vecka är i alla fall kommen och jag ligger på soffan på jobbet och njuter för fullt av min rast. Har en väl inplanerad vecka fram över med 5 arbets pass, ska träffa min barnmorska på Helsa, ska till Trygga och göra cellprovtagning samt att på min lediga dag på Fredag blir det bröllopsklänning letade i Helsingborg. Fullt upp och när jag är ledig och hemma ska jag bara passa på att mysa och gosa med Astrid, självklart Tobbe också. Eventuellt även en tripp till simhallen denna veckan med Sandra och Albin, kommer inte riktigt ihåg vad vi bestämde.