VV v.6

Äta rätt, det ligger i fokus hela tiden! Framför allt att inte falla inför alla de goda sakerna som lockar en. Måste säga att här hemma går det jätte bra med att inte äta massa onyttigheter. Det svåra kommer då man är på jobbet faktiskt, där det både serveras efterrätt och fika men i det stora hela lyckas jag hålla mig ifrån det. Även om det verkligen kliar i fingrarna till att bara smaka lite. 

Helgen har också varit en helg med en massa onyttigheter. Lasagnen, alkohol, lite chips, våfflor och så köpte vi faktiskt pizza i söndags. 

Träningen består av framför allt promenader och det funkar bra. Bör väl kanske görs något mer för att få bättre resultat på vågen men just nu nöjer jag mig så länge jag hsr något minus. 

Veckans resultat blev i alla fall -0.3. 

En ny våg är däremot beställt för den vi har är värdelöst! Ställde mig nog 10 gånger på den och varje gång gav den olika siffror. Allt mellan 63-65 kg så nu behöver vi en ny som verkligen går att förlita sig på!