Tjej kväll i Malmö


Många dagar har gått och mycket har hänt sedan man sist skrev här inne. Som jag nämnde sist så har Tobbe fått en Bestman och den frågan blev ställd tillsammans med en fluga och näsduk, matchande vårt tema Gul. Även inbjudningskorten är utdelade till den flesta så listan att göra börjar sakta men säkert bli av checkad. Så spännande, nu är det bara 160 dagar kvar tills Bröllopet. 

Annars sedan sist har jag jobbat, börjat på mitt vik på Pärlan. Jätte kul att vara tillbaka verkligen! Men helgen har jag varit ledig och jag tog en mini semester till Malmö. Hade en tjej kväll tillsammans med Maria och Terese hemma hos Linnéa. Vi hade det trevligt och avslappnande kväll med massa snack och lite alkohol. God middag igår kväll och frukost idag blev vi bjudna på så det var inte helt fel att komma iväg ett dygn. 

Väldigt skönt att komma hem igen också, till min älskade och saknade familj. Massa mys och lek nu tills Astrid skulle sova. Nu blir det en lugn kväll tillsammans med Tobbe framför serier. Passa på att spendera tid med han för de närmsta dagarna kommer vi jobba om varandra. 

Hur söt är inte Astrid i hennes 80 tals kläder? Byxorna är dock för stora så de åker ner och tröjan den bara åker upp så inte de optimala kläderna för henne att ha på.