Fredags kväll i sängen

Fredag kväll, klockan är halv 9 och jag är nerbäddad i sängen. Tobbe är på jobbet och Astrid sover sen snart en timme sedan. Trots det tråkiga vädret har vi haft en bra fredag, men inte har vi gjort så mycket. 

Tog en promenad ner till Biblioteket (det blir en promenad, då Astrid fick gå ner och det tar ju en extra lång tid). Dock var det inte öppet än så vi fick gå hem igen. Tog sedan en tripp till Maxi med mamma för att skicka iväg ett paket och handla lite. 

Sen under eftermiddagen tog jag och Astrid en tripp hem till pappa. Han var dock trött idag men vi fick det trevligt ändå och han höra sitt barnbarn hålla på runt om kring han. 

Kvällen ser ut att spenderas inne hos Astrid. Hon har redan vaknat 1 gång sedan jag började skriva detta inlägget. Kom precis tillbaka till sängen och redan börjat jag höra henne igen. Hon vill ju sååå gärna sova här inne i sängen men nu måste jag kämpa för att få henne sova i sin egen säng igen. Får absolut inte ge upp och låta henne utan denna helgen måste jag vara hård. Jag lär väl få ligga inne hos henne men vi får väl se hur det går.