Besökt pappa ♡



Allt hans är mitt så är det okej att köpa någon jag själv vill ha till Tobbe i julklapp? Julen närmar sig med stor steg och jag har INGEN ANING vaf jag ska köpa till Tobbe. Bör dock komma på det snart för att hinna köpa och fixa det med. Kom gärna med förslag! 

Idag har jag ledig dag, vi alla är friska, inget inplanerat och inga hinder alls för att hälsa på pappa. Med allt den senaste månaden har vi inte kunnat dit för att varken fira Astrid eller lämna farsdag present. Men efter dagens vila promenade vi upp dit och hade med oss lite lussebullar. Trevligt och Astrid fick sin present och pappa sin. 

Hemma igen och efter maten så fyllde jag upp ett "bad" till Astrid. Vi har ju inte något badkar och badbaljan är rätt lite men en Ullared kasse funkade, väl sådär. Det läckte och sidorna ville sig inte riktigt hålla sig uppe men det gick bra ändå. 

Bolibompa & nu kvällsmat sen ska Astrid sova. Tobbe jobbar så jag ska slänga mig i soffan framför en film. Frågan är också om man ska tvinga Tobbe se Harry Potter med mig eller jag ska se det på egen hand de kvällar jag faktiskt är ensam?