Julklappar

Jag är ALDRIG sent ute och julklapparna är oftast färdiga långt innan. Har oftast inte jätte svårt med julklappar heller för den delen. Men nu sitter jag här och har lämnat de allra svåraste till sist och jag lovat har kollat i varje vrå och googlat på allt och ingenting, hittar ingenting till mina två systersöner Anton och Lukas. Jag vet verkligen inte alls, inte den minsta idé på vad man kan ge dem. Alla dagens tankar har mer eller mindre gått åt detta och när jag trodde jag kanske hade hittat något var det slutsåld och såldes inte heller från någon annan sida. Typiskt!  

Vi har även bestämt oss, blir ingen soffa än i alla fall. Så måste även komma på något att köpa till Tobbe. Men han eller vi har allt vi behöver vad jag vet och vad vi inte har, behöver vi inte. Usch nej jag vet inte!! 

Hjälper inte att det är mindre än 2 veckor kvar tills jul. Man måste ju räkna med eventuell beställningstid också så helst skulle man veta vad man ska ge till folk som igår...