Anställd

Nu när jag äntligen skrivit på mitt avtal så känner jag mig redo att för er berätta vad som händer och sker på jobb fronten. 

Jag var för några veckor sedan på vad jag då kallade för ett möte, detta var då alltså en arbetsintervju på en tjänst på Ekan. Gick ett tag och sedan kommer då chefen till mig som är på den avdelningen där jag jobbar. Berättar för mig att jag har blivit erbjuden tjänsten nere på Ekan men att hon gärna vill behålla mig uppe på Pärlan och därför erbjuder mig en tjänst där också. Får en helg att tänka och tar ett beslut om att jag vill stanna kvar på Pärlan. Trivs verkligen super bra där uppe och det är med Demens jag vill arbeta. 

Har sedan gått några veckor med många frågetecken men nu är alla frågor besvarade och jag är från och med nästa månad fast anställd inom Bromölla kommun, Lagunen Pärlan. 

Livet går åt rätt håll!