Astrids första skor

Kan börja med att bjuda på Fannys bilder från gårdagens tripp till simhallen. Massa kul och mysigt! Vi gjorde inte så mycket mer igår, Brynäs spelade och förlorade. Astrid hon vaknade sen 1000 gånger under kvällen och som vanligt hamnade upp mellan mig och Tobbe under natten. 


Idag har vi hunnit med en cykeltur upp till sko affären och maxi. Inhandlat Astrids första riktiga par skor. Köper inte så dyra till mig själv och jag kan ha dem 10 gånger längre, men så är det. Dessa kan hon ha i alla fall tills det är dags för ett par vinterskor. 

På maxi blev det lite inhandlat samt paket uthängning. Men nu är vi hemma, Astrid "äter" lunch. Slarvar jätte mycket med maten nu de senaste dagarna, men hoppas att det beror på tanden som är på väg ner. Sen får man se om man lyckas få henne vik en stund så ska jag själv sätta mig och göra färdigt IT-kursen. 

#1 - - Cissi:

Vilka mysiga badhusbilder. Hoppas ni får en fin helg ;)