Plugg dag

Idag står det inre mycket på listan att göra. Plugg, plugg, plugg och mera plugg skall utföras. För att bryta av och pausa lite så har jag också äran till att stå med en massa tvätt. Verkligen spännande dag idag måste jag säga, men det måste göras så är bara att bita ihop. 


Mailade min lärare igår och hon kom ju inte direkt med några glada svar tillbaka. Utan hon vill att jag ska göra MASSOR i denna kursen. Säkert närmare 100 frågor och det är ju inte direkt ja eller nej fråga. Mycket reflektioner och jag tycker om att lägga lite extra tid på vissa frågor. Jag strävar ju ändå till höga betyg och då krävs det också ganska mycket tid. Så idag tänkte jag försöka göra så mycket som möjligt för att sedan försöka lägga upp nån typ av planering. Hur jag ska hinna göra allt detta under bara några veckors tid ska bli spännande. Men Tobbe jobbar ju inte hela tiden, Astrid saknar sin farmor, mormor och några timmar hos moster Lisa och hennes djur är alltid spännande. Får se hur det blir, men just nu väntar tvätten som skall hängas upp, starta en ny och sen åter igen till plugget.