Min lista att göra

Min lista att göra medan Astrid sov blev nästan gjord idag. Pyssel gjorde jag under tiden hon åt lunch. Vilade passade jag på när hon efter långt om länge somnade vid halv 3. PH tog vi i fatt efter kvällens Brynäs match, bara plugget som det inte blev något av. 


Blev inte heller nån tripp till simhallen då Astrid vilade så sent idag. Men vi har haft det bra här hemma också, goe middag med kyckling, ris och currysås. Ett bad för Astrid i badbaljan då hela hon har typ gul efter maten. Lite massage har hon också fått för andra kvällen i rad, riktigt bortskämd! Passade på att kissa samtidigt gjorde hon med, men det gick bra ändå. 

Sen ikväll så somnade Astrid inte förens vid halv 9, trots hon fick sin flaska välling vid 7. Kröp ifrån mig och ut till Tobbe igen Sen kröp hon fram och tillbaka där mellan, inte alls intresserad av att sova. Inte lika kul dock efter det jag skällt på henne, hon har börjat bitas och favvo stället är tydligen mina bröst. Gör svin ont!! Så skällde på henne lite, inbillar mig att hon ska lära sig att så gör man inte. Går så där men hon fattar väl nån gång. Lite gråt, undersökte madrassen lite sen lade hon sig äntligen ner och sov. 

Nu är det våran tur att sova, Astrid är omnattad för en stund sedan så jag hoppas hon sover några timmar fram nu. Lite god natt kyssar från Tobbe ska vara på sin plats sen säger jag tack för denna dagen som officelt är slut. Godnatt!