Första inskolningsdagen

Kvällen är kommen och jag borde sätta mig framför datorn och plugga, men jag orkar inte. Motivationen = 0, stressen = 100! 


Men till något lite roligare, idag var det första dagen på inskolningen på förskolan för Astrid. Hon och jag besökte där en timme i förmiddag där Astrid fick lov att leka tillsammans med några andra barn. 

Astrid är ju verkligen inte blyg så hon satte igång direkt och lekte med de andra barnen. Mig brydde hon sig inte mycket om. Så kul att se henne interagera med de andra, tog inte lång tid innan hon började kramas. Hjärtat smälter lite för varje gång hon gör så, super mysigt att hon har blivit så gosig. 

Första dagen gick i alla fall jätte bra men förväntade mig inget annat. Blir 1 timme om dagen nu resten av veckan så får vi se hur det går, resten av veckan ska i alla fall Tobbe också hänga med. 

Vi fick besök av Fanny och Hailey en stund efter vi hade kommit hem igen. Bjöd på en sen frukost och vi satte och snackade. Till eftermiddagen lade jag mig tillsammans med Astrid och vilade. Massa skönt, jag vilade säkert 1,5 timme sen lade jag kvar och gosade med Astrid. 

En vända till Netto, Tobbe fixade mat och lite lek. Sen har vi inte gjort så värst mycket, Astrid sover nu och Tobbe ser på Hockey. Jag sitter här med mobilen och ja inte orkar göra någonting. 

#1 - - Maggie Bergius:

Vad skönt att det gick så bra:)