Världens sämsta mamma

Som rubriken lyder så är det precis så jag har känt mig ikväll! Liksom alla mammor någonsin gör under tidens gång. Idag har vi varit och hälsat på Sandra och varit på maxi. Jag har varit lite trött men annars varit en bra dag och hade en kväll att se framemot. Tobbe skulle gå hem en timme tidigare från jobbet och så skulle vi äta tacos. 


Vi var som nästan hemma när Astrid bestämde sig för att tröttna på att ligga i vagnen. Kissig blöja och trött men det var inte många meter kvar. Men när vi kommer ut genom hissen och ska ut på "balkongen" skumpar vagnen till över tröskeln. Astrid sitter lutande mot chassin så det resulterar till att hon smäller i pannan. Gjorde så klart ont, blev rädd och jätte ledsen!! Snabbt in och tröstade henne, la henne vid tutten och efter 10 minuter var hon pigg och glad igen. 

I slut ändan var gjorde det nog mer ont i mig än henne men usch vilken ångest man fick och känner fortfarande det! 

Hon har fått en liten bulla samt ett rött märke på pannan. Är inte allmän påverkad, inte svimmat eller kräkt, höll dessutom henne vaken under en längre tid för att se så hon inte fått en lätt hjärnskakning. Mitt älskade lilla hjärta ♡♡♡ 

Att känna sig som världens sämsta mamma känner vi alla oss nån gång. Idag var det min tur. Många kramar, pussar och förlåt till Astrid denna kvällen, inte lätt att tänka på allt och att hon skulle smälla i pannan när det skumpade till ja det var inget jag kunde föreställa mig. Hon sover nu i alla fall, hon fick sitta upp med oss och äta. Sen är det alldeles tyst här hemma. Blir inte många knop mer gjorda denna kvällen.