Valborg

Babysim gick jätte bra igår, men är så läskigt att göra vissa saker. Otroligt dock att de små ändå är så passa starka att det går. På hemvägen så gick vi inom Robertos för att fixa lite mat till mig, var massa hungrig och förväntade mig att jag skulle vara fast med Astrid vid tutten ett väldigt bra tag när vi kommit hem. Men vi åt samtidigt hon och jag, väntade sedan in att hon skulle somna, vilket hon självklart inte gjorde bara för det. Man skulle tro att hon skulle däcka efter att varit igång i vattnet men hon somnade inte förens strax innan klockan 8. 


Bäddade ner henne i vagnen och sen gick vi ner till brasan, var ju ändå valborg igår. Tittade lite och snackade lite med folk, vi var väl där en halvtimme cirka bara sen gick vi hem igen. Då Astrid vaknade till igen så nattade om henne. Blev sen titta lite på en dokumentär men jag var så trött så jag somnade i soffan. Andra kvällen i rad jag gjort det nu. Massa skönt att sova och kände då att kan kunde sova bort en heldag. Men nu sitter jag här 5 på morgonen, vaken med Astrid vid bröstet. Inväntar på att hon ska somna ännu en gång, så jag själv kan ta nån timmes sömn till.