Mamma & Dotter

Har haft en bra och mysig dag idag, trots att det fina vädret är som borta igen. Men jag och Astrid  tog bussen till Gualöv som skrivet innan, hade med mig lite frallor. Så var väl hos Fanny i nästan 3 timmar, mycket bebis och amnings mys. Snack om framför allt våra små, lilla Hailey och stora Astrid som var över allt och ingenstans typ, var inte still i 1 minut. 


När vi kom hem så landade vi tillbaka i sängen där Tobbe la och drog på sig. Gosade vi alla 3 innan vi bestämde oss för att ta en sen lunch på Böckmans. Även här var Astrid i farten, benen aldrig stilla och högt måste man också prata/skrika så att alla hör. Verkligen jätte kul att se hur hon utvecklas och blir mer och mer med oss. Passade även på att bajsa massor så det läckte upp i ryggen. 

Sen har det inte hänt mycket mer idag. Tobbe gick tillbaka till jobbet en stund efter klockan 18. Jag började att natta Astrid vid den tiden men skulle ta mig ca 2 timmar innan hon valde att sova. Att lägga ner henne i sängen med en napp hjälpte inte det heller. Hon la sig istället bara så hon tittade ut med en väldans blick av frågetecken på varför hon la där. Massa glad blev hon när jag visade mig som hade smygtittat på henne en stund. Ens mammas hjärta smälter av den lycka hon utstrålar när hon är pigg, glad, pratar, ser mig, Tobbe eller någon annan. Världens bästa dotter!! ♡♡♡ 

Tanken var att rita ikväll men var så trött, slängde i mig något att äta sen hamnade jag upp i sängen. Här har jag tittat på film, mothers and daughters som faktiskt var bra. En relation tills ens mamma (eller pappa) är inget man ska ta förgivet. Det är trots allt dem som älskar en mest i världen. Det är trots allt dem som får uppleva alla fantastiska utvecklingar, känslor och ens eget liv. Jag har den turen att ha en jätte bra relation till min mor, trots allt har vi gått igenom så mycket tillsammans och stöttar varandra genom allt. Är tacksam för att ha det så här och finns inget annat jag önskar att jag och Astrid alltid kommer ha en bra relation.