Babysim

Vi var ju på babysim idag också, så kameran fick följa med dit. Många fina bilder på Astrid och Tobbe som var i vattnet idag. Nästa gång det är min tur att vara i vattnet får väl kamera hänga med då också, så Tobbe kan försöka ta några bilder på mig och henne också.  Nästan bara jag som tar bilder här hemma så blir inte många bilder på mig och Astrid. Förutom selfies men vill ju gärna ha lite andra, bättre bilder på oss också. 


Jätte duktiga var de i vattnet idag i alla fall. Men blev inget dyk men det kommer väl framöver. Älskar se dem tillsammans och man ville bara gå ner i vattnet med dem. Astrid vår lilla igel, fick ta på "regnbågen" som de skulle gå under, den skulle hon smaka på! 

Sen gick jag hem med en trött Astrid som somnade snabbt vid tutten när vi landat i soffan. Tobbe gick och hämtade pizza som fick bli dagens middag. Druckit dåligt idag så haft ont i huvudet, vilade lite och sen somnade jag och Astrid här i soffan. Enligt Tobbe sov vi säkert 2 timmar, opps. Men nu har jag lagt in Astrid i sin säng, får väl se om hon vaknar något mer ikväll. Annars blir det väl lägg dags för en annan också om nån timme, om jag nu lyckats somna efter att redan ha sovit nån timme.