Till frisknad

Efter gårdagens sjukdag där jag spenderade den mesta tiden i sängen så är jag uppe på benen igen. Fått en bra natt sömn, är fortfarande förkyld och öm i kroppen men annars pigg. 


Uppe tidigt idag med Astrid men vi har spenderat förmiddagen i sängen. Tittat på tv samtidigt som jag myst, busat och titta på när Astrid har tagit sina tupplurer. 

Har även hunnit med att plocka undan i lägenheten, lagt in tvätten och startat en ny maskin. Nu har jag Astrid i knät och inväntar att Tobbe ska komma hem från jobbet. Skriva ihop en inköps lista o h sen dra ner till affären för att handla. 

Min kurs har officiellt börjat också denna så nu får jag ta mig mer tid till plugget än tidigare. Om det innebär om jag ska plugga något idag eller nån annan dag får jag se. 2/7 inlämningar är klara så här en del kvar att göra.