Morgon pigg - morgon trött

Godmorgon! 


Kan väl göra ett morgon inlägg för en gång skull. Astrid är pigg och vaken, varför igång sen strax innan klockan 7 då på hon i sängen och lekte med sovormen. Jag hörde inte henne ligga där inne och prata men Tobbe gjorde så han gick och hämtade henne. Lekt sen lite i vår säng och jag har försökt få henne somna om 2 gånger vid tutten. Haft uppfattningen av att hon skulle somna båda gångerna, men istället har hon slängt sig bakåt och bara "Nej, jag ska inte sova!" Så nu har vi flyttat ut oss till tv-rummet, hon ligger och leker på golvet. Jag själv ligger ner bäddad med täcke och kudde, skriva här, tittar på Astrid och inväntar att hon ska bli trött och vill gosa lite här med mig i soffan. 

Idag har jag inte heller mycket till planer, vet inte om Annika skulle komma inom efter hennes ärenden nere i byn. Jag ska plugga massor tänkte jag, försöka skicka in delmoment 2 innan vi åker till Malmö på lördag. Har dock massor att skicka och kvar att göra så får se om jag hinner. Tvätta behövs det också göra och sen får jag väl helt enkelt se om dagen har något mer att erbjuda. Nu blir det nog en film i alla fall.