Midsommar

Vi hade en jätte trevlig midsommar igår med sällskap av nära familj och vänner. Blev ett bra gäng hemma hos Lotta och Veikko med Jessica, Annika, mamma, Maria, Pontus och så Veikkos mor. God middag, efterrätt, precis som midsommar skall vara. 


Blev inte så sent för oss där då Tobbe skulle upp och jobba idag. Så idag har det varit jag, Astrid och Pontus som är hos oss över helgen. En lugn förmiddag sen gick vi hem till Jessica och Annika nån timme. Fick oss lite glass och så snack om allt mellan himmel och jord. 

Här hemma har det blivit en vända med dammsugaren och sen har Tobbe fixat ihop en god middag till oss.

Nu ligger jag dock i sängen bredvid mitt lilla hjärta som sover. Hon har blivit jätte hård i magen och kämpat några dagar med att bajsa. Så kämpigt för henne och hon är så ledsen för det gör ju så ont när hon krystar. Hoppas det släpper för henne snart! Gör ont i mitt mamma hjärta när hon har så ont. 

Killarna spelar Fifa, får väl se hur länge de ska gör det. Annars är väl tanken att vi skulle se nån film och kanske äta lite chips. Får se helt enkelt, jag ligger kvar har i alla fall och tittar på tv, TLC går alltid hem, nästan i alla fall.