Kusin mys

Tobbe ligger fortfarande jätte sjuk så jag och Astrid gick och besökte Annika, Fanny och Haiely. Hade bestämt att de skulle komma hit på besök men det gick lika bra att vi kom till dem istället. De passade även Wille och Dogge så det blev kusin mys, kaffe och snack i några timmar. 


Em vända till maxi och köpte på mig lite till middagen. En jätte trött Astrid i bärselen på vägen hem sedan. Massa varmt och svettigt i solen, dessutom helt fel skor så fick ta av mig dem och gå barfota. Men Astrid har nöjd och somnade snabbt, och sen har hon sovit rundor hela tiden här hemma. Inte när det var dags att sova dock, somnade inte förens halv 10 ungefär. 

Nu ligger jag i sängen, Tobbe sover här bredvid och jag tittar på film. Snart slut så ska släcka ner och sova jag också. En dag imorgon också, skulle passat Anton och Lukas då men det behövdes inte så får väl se vad vi hittar på istället.