Inköp

En hel natts sömn, lite gos med Astrid och sedan medan hon sov vidare så passade jag på att duscha samt fick det bli lite städ. Hade sedan besök av Sandra och hennes lille pojk på en kopp kaffe. 


När Tobbe sedan kommit hem från jobbet så var vi nere i byn en runda på lite ärenden. Fick även lov att hänga med mamma till maxi nu på eftermiddagen för att hämta ut ett paket. Alltså jag lovar, för det första väldens störta paket till 3 små saker. Bland annat en duschmatta som var liiite mindre än jag trodde, alltså vilket skämt till duschmatta. Astrids rumpa fick knappt plats på den. Men blev också ett nytt solskydd till vagnen var av parasoll samt ett av tyg man sätter som ett "tak". Beställde detta från pinkorblue. 

Annars så har kvällen bestått av en sen middag och nattning av Astrid. I vanliga fall sover hon vid 7 men nu de senaste kvällarna har hon inte somnat förens klockan 9-10. För en stund sedan lyckades jag genom att lägga henne i spjälsängen, trycka igenom en arm mellan pinnarna och vagga henne på rumpan tills hon lade ner huvudet och till slut somnade. 

Vill förresten önska ett stort grattis till Fredde, min systers sambo som idag fyller 30 år. Imorgon vankas det kalas för honom och i sista sekunden har jag lyckats komma på vad jag skall ge honom.