Fredag

Vaknade idag till världens skit väder så idag har vi minsann inte gjort någonting!! Även om det har blivit bättre nu till eftermiddagen. Såg en film i förmiddags sen bara massa bus och lek med Astrid. Hon har även två nedre fram tänder som börjat titta fram. Förklara det lite extra gnällande och tuttande men annars har de inte märkts av. Märkte av det först för typ en timme sen när hon bet mig på fingret. 


Nu har jag Astrid vid tutten och om en stund kommer mamma, ska hänga med henne till maxi. Hade kunnat gå dit nu under eftermiddagen men orkade inte och känt mig så varm och svettig hela dagen! Så gå upp till maxi var jag inte alls sugen på och tänkte bara på om Astrid skulle bli super gnällig så skulle jag få ta upp henne i bärselen. Mamma skulle dessutom till maxi så då passar jag på att hänga med. Hämta ut mina filmer och köpa blöjor sen hem och bara mysa med min sjukling till sambo och gnällis till barn.