Fullt upp med familjen

Dålig uppdatering, men så är det ibland och har haft fullt upp med annat. Spenderade går dagen hos Jessica och Annika, där vi grillade och hade det allmänt trevligt. Alltid gått med grillat, hade kunnat leva på det under sommaren. Hann även med att skicka in studieenhet 3 igår så nu är det bara att påbörja nästa.


Inget plugg idag dock, fullt upp hela dagen med först ett besök av Sandra och hennes son. Man ser det inte själv när man ser Astrid varje dag, men gud som de växer så snabbt! Ser det på Sandras son varje gång vi träffas, utvecklas så mycket! Idag är det dessutom Astrids 8 månaders dag, helt otroligt att det gått så många månader. Känns som det var förra veckan jag fick hålla henne i min famn för första gången. Älskade unge som hon sprider lycka och kärlek hos oss. 

Till eftermiddagen sedan tog vi oss en promenad hem till mamma där jag hjälpte henne att montera upp en av hennes bokhyllor. De två fick också chansen till att mysa och busa. Astrid har dock blivit hård i magen igen så mycket gnäll och närhet från mig har det varit. Gör så ont i mitt mamma hjärta och se henne i sån smärta.

Innan vi drog oss hemåt stannade vi även till hos Lisa. Där stannade Astrid medan jag lånade en cykel för att ta en snabb visit på maxi. Sen stannade vi där ett tag och snackade lite om allt och ingenting. 

Astrid somnade på vägen hem, sov sedan igenom tills jag nästan ätit min middag. Om nattning har det sedan blivit 3 gånger men hon sover gott i sängen och förhoppningsvis vaknar hon inte fler gånger. Jag och Tobbe är också ner bäddade i sängen,  så skall sluta skriva här, vända mig om och ge en god natt puss till honom, säga att jag älskar honom och sedan sova. Imorgon väntar nya saker att göra, bland annat gå hem till far.

Godnatt alla!