Ute och ränner

På språng hela dagen med att till och börja med följa med mamma till Sölvesborg, 2 secondhand och dollarstore gick vi igenom där. Hem fick jag bara med mig plats champagneglas, men i Bromölla igen gick det också bli en vända in på systemet. Blir inte mycket till drickande här hemma imorgon men lite blir det allt. 

Följde med mamma hem, Astrid fick lunch och passade även på att vila. Där ifrån fick jag med mig steksnöre, rödkål, glas och en flaska skumpa. Efter Astrids vila körde vi vilade och lämnade av Astrid hemma hos Jessica som fick passa henne nån timme. Jag och mamma tog maxi för att handla stekpåse, netto för att handla läsk och chips sen var jag hemma. 

Hemma blev det städning av ugnen, gode Gud vad tråkigt och jobbigt det är! När den väl var ren tog jag med mig våra rester frpn igår och gick hem till Jessica. Bjöd henne på mat, Astrid skulle ändå äta, jag var hungrig och räckte även till henne. Lite mer lek sen packade jag ner Astrid i vagnen för att gå hem. 

Tobbe mötte vi upp på vägen sen hann vi med lite lek innan Astrid lade sig och sov. Resten av kvällen ska jag absolut inte göra ett skit! Bara sitta här i soffan eller lägga mig i sängen, se en film och sen sova. Imorgon kommer jag ha händerna fulla från dess att vi vaknar tills vi firar in 0-slaget.