Slut bedömning & betyg

Hej Sofia
Med denna sista uppgift har du verkligen visat på att du förstår vad specialpedagogik handlar om. Du har anpassat för Jeanette så att det blir möjligt för henne att förändra med mat och arbetsuppgifter. Bra att du tänkte på att mammas hjälp.  I processen måste man utvärdera sin planering och genomförande, vilket du också fått med.
Du ska definitivt vara nöjd med vad du presterat i kursen. Jag har gått igenom dina uppgifter och jämfört med kunskapskraven. Du har uppnått ett A i samtliga krav. Jag kommer att sätta betyg på måndag.
Jag har ju inte träffat dig personligen, hade varit kul. Vi kanske ses någon gång? Jag önskar dig lycka till med fortsatta studier.

**** (Min lärare)


Specialpedagogiken är nu slut, fick min sista bedömning igår och kan jag säga åt jag är väldigt nöjd med mina studier, bedömningarna och självklart det slutliga betyget. 


Satte ribban högt från första början med att börja studera samtidigt som jag går hemma med Astrid. Samt i mina första i lämningsuppgifter där jag tog lite extra tid på mig för att få ut det bästa möjliga för mig själv. 

Men än är jag inte färdig utbildad än utan sitter just nu på tåget till Karlshamn. Lämna studieliteraturen för Specialpedagogik och hämta de nya för nästa kur, vilket blir Vård och omsorg vid Demens. 

Astrid lämnade jag hemma idag med Tobbe. Tråkigt att åka själv men skönt att slippa dra sig med henne. Blir ju ändå en kort visit i Karlshamn. Är hemma igen till lunch och efter det ska Tobbe sticka till jobbet och jag får väl se vad jag och Astrid hittar på resten utav dagen.