Mys 💗

Den dĂ„liga uppdateringen pĂ„ bloggen fortsĂ€tter med sĂ„ Ă€r det ibland. Men nu under reklamen sĂ„ kan jag passa pĂ„ att skriva lite hĂ€r. 


Kommer inte ihĂ„g vad vi gjorde igĂ„r, men det var nog inget vettigt. Idag sĂ„ smĂ€llde Astrid i sitt tandkött nĂ€r hon skulle stĂ€lla sig upp mot en möbel. Började blöda sĂ„ det fick bli en tripp till tandlĂ€karen men det gick snabbt dĂ€r och det sĂ„g bra ut. Hon har ju inte fĂ„tt nĂ„gra tĂ€nder dĂ€r uppe Ă€n men vi fick bekrĂ€ftat som vi trott att de tvĂ„ övre framtĂ€nderna Ă€r pĂ„ vĂ€g nu. 

Sen har jag till stora delen av dagen suttit framför datorn och pluggat. Men vi fick kaffe besök av mamma nu pĂ„ eftermiddagen, trevligt! Hon tog Ă€ven med sig mon gamla cykel som jag lyckades sĂ€lja till Jocke. 

Nu ikvÀll har vi Àtit tacos och har nu mys i soffan framför idol, sÄ det ska jag ÄtergÄ till nu. Hörs nÀsta gÄng jag kÀnner för att skriva av mig hÀr.