52 saker jag älskar hos dig

På alla ♡ dag i år bestämde vi oss för att inte köpa någonting till varandra. Men bestämde mig för att jag ändå ville göra något för att visa min kärlek och uppskattning till Tobbe. Så idag på hans födelsedag så passar det ju utmärkt att gå in på lite mer detalj vad hans present innehöll. Det är ju trots allt hans dag och denna handlar om honom. 


52 saker jag älskar hos dig! 

1. Jag älskar dig för att du tog modet till att prata med mig. 


2. Jag älskar dig för att du ville träffas vid slussen.

3. Jag älskar att du ville träffa mig själv.

4. Jag älskar att du inte ville skynda in i något.

5. Jag älskar att du är ärlig mot mig.

6. Jag älskar att du blev min.

7. Jag älskar att du släppte in mig i ditt hjärta. 

8. Jag älskar din mat. 

9. Jag älskar att du ger mig fjärilar i magen.

10. Jag älskar dina kyssar. 

11. Jag älskar dina varma kramar.

12. Jag älskar att du vill ha mig nära. 

13. Jag älskar att du beskyddar mig.

14. Jag älskar dig i Malmö.

15. Jag älskar att du älskar hockey.

16. Jag älskar blicken du ger mig när jag säger något korkat.

17. Jag älskar dig för att du skyndade in i något.

18. Jag älskar att ha sex med dig. 

19. Jag älskar att du gjorde mig gravid.

20. Jag älskar att du alltid stöttar mig. 

21. Jag älskar dig för att du är hjälpsam.

22. Jag älskar att du sms:ar mig varje dag.

23. Jag älskar dig för att du stannar hemma med mig när jag behöver det. 

24. Jag älskar att du försöker få mig på bra humör. 

25. Jag älskar dig för att du var stolt över vårt barn i magen. 

26. Jag älskar hur du ville visa upp min gravid mage.

27. Jag älskar din humor. 

28. Jag älskar att du är allvarlig när det behövs.

29. Jag älskar att du visar mig hur du känner.

30. Jag älskar att du snarkar. 

31. Jag älskar att du får mig att känna mig trygg.

32. Jag älskar att du alltid saltar maten jag lagar. 

33. Jag älskar dig för att du är sexig.

34. Jag älskar att du köper blommor till mig. 

35. Jag älskar din mage. 

36. Jag älskar att det var din hans jag krossade under förlossningen. 

37. Jag älskar att du klippte navelsträngen.

38. Jag älskar dig dom fader till vårt barn. 

39. Jag älskar dina ögon. 

40. Jag älskar att du inte klandrar mig för allt det jag inte gör. 

41. Jag älskar dig med vårt barn. 

42. Jag älskar att du är lojal mot ditt jobb. 

43. Jag älskar din rumpa. 

44. Jag älskar att folk ser upp till dig. 

45. Jag älskar ditt lockiga hår. 

46. Jag älskar att du låter mig få det sista godiset. 

47. Jag älskar hur du tittar på vår dotter.

48. Jag älskar att du alltid kommer sätta vårt barn först. 

49. Jag älskar att det inte bara är jag som är sugen på något.

50. Jag älskar att du ger mig så mycket kärlek. 

51. Jag älskar att du är du. 

52. JAG ÄLSKAR DIG!