Veckans start

Idag har vi umgåtts med Sandra och hennes son. Blev att jag och Astrid promenade hem till dem på en kopp kaffe, bebis mys och en massa snack. Astrid passade även på att bajsa ner sin klänning där, alltid lika kul. 


Vi gick upp en storlek i blöjor på grund av att storlek 2 läckte så mycket när hon bajsade. Men att ha storlek 3 har hjälpt lite men än läcker det i ryggen på henne. Så nu funderar jag på om vi skulle bytt märke på blöjorna men frågan är vilken. Tycker inte om pampers och nu har vi Libero Newborn. Undra om Nettos blöjor är något att ha, funderar på det varje gång jag går förbi dem. Men troligtvis blir det något annat märke inom Libero.

Men men, vi tog oss sällskap till maxi där jag handlade till middagen som gjordes iordning en stund efter vi kom hem. Grillad kyckling, potatissallad och grönsallad alltid lika gott!

Nu ikväll har det blivit mycket bus med Astrid. Så kul att leka med henne! Hon fick sig också massage på ben, bröst och mage innan jag la henne vid bröstet för kvällens sista matning samt nattning. Hon har somnat i min famn nu så ska snart gå lägga henne i sängen. Händer inte mycket mer idag. Imorgon väntar Astrids 5 månads dag samt att hon ska få spruta. Längtar inte tills den och hoppas hon inte får en massa biverkningar. Återstår att se imorgon. Hörs då!