Söndags sysselsättningar

Denna dagen försvann så snabbt men jag gjorde verkligen ingenting vettigt för ens det var dags för att gå på den första träffen på babysim. Var bara introduktion idag, gick igenom, betalde och så fick vi ett par badbyxor. Tog inte så värst lång tid men nu ser vi verkligen fram emot nästa söndag då vi ska ner i bassängen. Astrid är dock vann vid att bada med lite varmare vatten än vad det är i bassängen så det ska bli spännande att se hur det går. Men i våran famn är jag säker på att detta kommer bli super bra, kul och mysigt! (Lägger upp bilderna i ett annat inlägg)


Middagen köpte jag sen med mig på vägen hem, hann umgås lite med Tobbe innan han gick till jobbet. Så tråkigt att han jobbar 6-6, men det är sista natten nu och sen har han frivecka. Hoppas vi får denna ledighet tillsammans, så ingen av oss ligger sjuka denna gången. Men Tobbes verkar bli bättre och bättre för varje dag så det är skönt, äntligen typ! 

Kvällen bestod av lite amatör fotografering här hemma. Kände mig bara tvungen att ta några bilder på Astrid i sina urgulliga badbyxor. Vårt lilla charmtroll, mitt hjärta smälter. 

Vi tog oss också en kvälls promenad, gick inte långt men sakta. Var väl ute en timme ungefär, knäppte några bilder kring ivöstrand sedan stannade vi även förbi Tobbes jobb. Hann snacka en stund med honom innan han fick jobba vidare och vi gick hem. Nattade Astrid och sen har jag själv bara latat mig i soffan. Bläddrat bland kanalerna, kommer inte ens vad jag tittade på. 

Har bäddar ner mig i sängen nu, tittar lite på catfish, men tänkte släcka ner nu och sova. Ska bara smyga in till Astrid, viska godnatt och att jag älskar henne. 

Ni får också sova så gott! Godnatt.