Söndags mys

Känns som klockan är så mycket mer än halv 12 men jag och Astrid lämnade sängen tidigt idag. Vi har sovit hela natten till ungefär halv 6, ny blöja, amma och sen somnade hon om. Även Tobbe kom hem från jobbet stund innan hon somnade om. Sov en timme till sen var det dags igen men vi gick upp och placerade oss i soffan då. 


Sen dess har vi ammat, Astrid har sovit en stund. Sedan har jag kokat upp alla hennes nappar, amningsnappar och flaska, samt vatten till ersättningen. 

Frukost där näst för både mig och Astrid. Alltid så så kul och mysigt att äta frukost tillsammans och sedan efter åt gosa ner oss i soffan för amning och här är vi nu.

Idag är det babysim som gäller, första gången i vatten tillsammans. Har längtat jätte mycket till detta och det ska verkligen bli helt faktiskt roligt och minst mysigt! Lite nervös är jag dock, att jag ska tappa Astrid eller något sådant. Samtidigt är jag så säker på att det kommer gå jätte bra, hoppas på det i alla fall. Det är dock synd att vi alla inte kan vara i vattnet tillsammans utan det är enbart en förälder som får vara med i vattnet. Är en lite  bassäng så det beror ju på det, men vi ska dit även imorgon och då får jag stå bredvid och Tobbe i vattnet.