Soffläge

Godmorgon! Astrid vaknade en stund innan Tobbe skulle komma hem från jobbet. Jag trodde dock att jag skulle få tillbaka henne till sängs innan dess. Hon var trött, somnade men väldigt ytligt så vaknade igen så fort hon landat i spjälsängen. Busa lite med Tobbe sen försökte jag natta henne igen, jag hann väl precis lägga mig ner i sängen igen när hon vakande ännu en gång. Upp igen, natta igen fast denna gången fick hon ligga bredvid mig, sov en timme kanske och nu är vi uppe igen. 


Förflyttat oss till soffan med både kudde och täcke och hon ligger bredvid och leker, tittar även på nyhets morgon. Inga planer på att lämna soffan om inte det är ett måste. Möjligtvis lite senare för frukost men det får dröja ett tag, har ingen ork. 

Men nu börjar Astrid bli uttråkad så skall ägna mitt fokus på henne. Hoppas ni får en bra söndag idag!