Vaken natt

I natt blev det inte mycket sömn!! Astrid vaknade vid 2 tiden och sen har hon hållit mig vaken till 8 imorse ungefär. Ville inte alls sova men hon har ju inte varit arg eller ledsen i natt så får väl vara glad för det. Hade varit 100 gånger jobbigare om hon hade skrikigt hela natten. Nu har det bara varit väldigt mycket tuttande, hicka när hon nästan somnat, blöjan har fått bli bytt några gånger och så kräkte hon ner mig också. Så idag blir det inte många knop gjorda här hemma!

Har haft Lisa på besök en runda nu på förmiddagen och så var vi nere på netto en runda. Men nu sitter jag här i soffan och Astrid ligger i sängen, tror dock hon vaknar snart. Men tänkte jag skulle bädda ner mig här och sätta på en film. Vila och ta fatt lite sömn som jag inte fick i natt. Astrid får göra mig sällskap sen när hon vaknat och blir det bara massa mys för våran del.