Prestigelösa AltBr

Hitta en mycket intressant bild på min iPad. Har klippt och klistrat från orginalbilden för att enbart föra fram ett speciellt stycke från en av Alternativets valfoldrar. Efter min tid i Kommunfullmäktige där jag har representerat AltBr kan jag personligen dra slutsatsen att inget mening i sitta stämmer, tyvärr. Prestigelösa var det ja... 

Ni bad mig inte smutskasta er i tidningen. Jag respekterade det och gjorde inte det. Sen när jag skriver ut mina känslor på min personliga blogg, skriver ni om mig på ett öppet forum. Förutom det skriver en av er personligen till mig på hur besviken den är på mig. Säger att jag varit en ensam människa och de gjorde mitt liv bättre. Slutar sedan med att skriva att det var okej för att en av er kränkte mig för de gjorde det internt, men jag kränker er öppet. På grund av att jag skrev i mitt blogg inlägg att jag var glad över att slippa "AltBr" bakom mitt namn, så kränkte jag dem. Men det är ju inte riktigt sant. 

Begreppet kränka betyder: "Att kränka någon är att behandla en person nedsättande i ord eller handling eller att göra ingrepp i dennes rättigheter eller frihet" 

Att skriva ut att jag är glad att slippa (AltBr) bakom mitt namn är inte att kränka en person. Det handlar om att ja är glad över att jag inte längre tillhör Alternativet. 

Kanske borde gå ut med vad ni skrev om en annan politiker i Bromölla som kränker både han och mig. Samt svaret jag fick från den berörande "kränkaren". Där han skrev att han tänker fortsätta med sitt och det var okej att jag inte ansåg att det var okej. För personen han kränkte var och kommer alltid förbli en idiot... 

Han som kränkte mig har sedan ett tag tillbaka blockat mig på Facebook. Några Alternativare har tagit bort mig och jag skulle tro att fler gör det efter läst detta inlägg. Men det är okej, jag känner ingen bitterhet över att ni tar bort mig.