Gör om?

Funderar på att byta blogg design igen men kan inte riktigt bestämma mig. Jag är ju inte jätte nöjd med den jag har nu. Den funkar men den känns ändå ganska tråkig om jag får säga det själv. Men sen samtidigt orkar jag sitta med att hålla på med det. Tar ju ändå en bra stund innan man hittar en design som man gillar. Sen ska man göra den lite mer personlig och sånt. Får fundera på det men ikväll blir det inte i alla fall. Om en stund blir det istället att cykla ner till biblioteket för torsdags möte med partiet. Sen händer det nog inte så mycket mer ikväll, dagens sysselsättningar är väl sedan slut. Så då ska jag nog bara slänga mig i sängen. Glo på något och sedan sova.
 
Jocke kom på det ultimata idag om man är hungrig. Hämta mat och sedan lägga det på golvet. För att sedan ha nöjet och städa upp efter sig. Fick bli godis istället för en andra tallrik med mat, logiskt tänkande.