Sommaren

Skrivit de 80 arabiska begreppen 3 gånger om nu. Har ont i fingrarna och ryggen. Börjar också få ont i huvudet igen. Så ska ta mig en värktablett, behöver mig en liten promenad. Hade varit skönt att sova eller vila men ryggen blir inte bättre av det. Halsen är i alla fall inte så farlig. Lite öm och hostar nån gång men inget större att klaga över så det är skönt. Hoppas det inte utvecklas till en hemsk förkylning men det vet man aldrig. 
 
Men trots allt är jag faktiskt på ganska bra humör. Hittade mina solbrillor idag och började genast längta efter sommaren. Inget säger sommaren utan brillz. De gjorde mig genast på bra humör för det är ju ändå inte så länge till sommaren... skriver jag i Januari. Jag skulle dock behöva ett par nya till sommaren, men hitta ett par runda är inte det lättaste, jag vet. Jag har erfarenhet om denna sak. Samma problem varje år men jag har dessa tills det kommer till den tiden att jag hittat ett par.. eller behöver använda ett par. Får nog vänta några månader till.
 
Men nu en promenad!