Så gick det

"Tentan skriven och den gick faktiskt jätte bra. Skrev på allt och hade ganska bra koll på alla frågor. Var väl något jag inte var så speciellt medveten om men det ska nog inte göra så att jag inte klarade den. Så det känns skönt att ha Kristendomen färdig."
 
Det här ovanför skrev jag här inne på bloggen i fredags efter jag skrev tentan på kristendomen. Mitt självförtroende på den tentan kanske berodde på önske tänkande eller bara väldigt stora förhoppningar. Fick mailet idag om att jag inte klarade den. Känner mig chockad för det gick ju faktiskt bra på den tentan, kändes det som i alla fall.
 
Så att plugga en massa arabiska begrepp som känns omöjligt att lära sig, det känns meningslöst. Men jag får väl göra det i alla fall och göra mitt bästa på lördag med denna tentan. 
 
Sen får jag väl helt enkelt se vad som händer men antagligen kommer jag sakna 12 poäng (2 kurser). Vilket gör att det nog kommet bli en paus från utbildningen då jag enbart får sakna 8 poäng. Men ingenting är säkert än så framtiden är fortfarande oklar.
 
Så nu ska jag fortsätta att plugga dessa arabiska begreppen. Hörs sen!