Stundentveckan än så länge

Har ni saknat mig? 4 dagar onyker nu och det kommer bli fler av dem antagligen. Nu har jag gått igenom sen i måndags Lekagen, karnevalen, kändisfest, skattjakt och ABC (anything but clothes). Sen hade vi ju valvaka i söndags också så då drack jag också. Så jag har haft fullt upp hela veckan och gjort en jävligt massa galna saker! Med tanke på att jag också har varit i skolan under dessa dagar. Har också hunnit med att gå till grundsjön, vilket var skit tråkigt!
 
Men idag börjar min lång helg. Ledig från skolan från och med idag till måndag. Så jag har tagit mig en lång sovmorgon idag. Resten av dagen fram tills ikväll har jag en massa och göra. Ska städa mitt rum, tvätta och duscha. Sen är jag också jätte sugen på se en Harry Potter film men det kommer jag nog inte göra. Istället ska jag nog kolla på något avsnitt av Sherlock Holmes.
 
Men studentveckan har bara börjat typ kvar har jag:
 
Torsdag (idag) - Fulefest på Altona
Fredag - Könsbyte Rundella
Lördag - Vilodag
Söndag - Bal
Måndag - Ursäkta jag kom fel på Altona
Tidag - Djurfest på Rundella
Onsdag - Vilodag
Torsdag - STUNDENTEN !!
 
Bilder från dessa dagar jag tyvärr inte tagit men håller på att få de andra skicka en massa bilder till mig :)
 
Här är i alla fall några. 
 
LEKDAGEN 
 
ABC
 
Tvillingarna på kändisfesten, gissa vilka de är ?!!
 
 
Karnevalen