Maxi .... igen

Jag hade varit färdig med pedagogisk för många timmar sen om jag inte hade gjort en massa annat samtidigt. Men nu har jag inte mycket kvar. Ska bara skriva till lite egna åsikter. Tar inte så lång tid men skuttit upp det nån timme nu för att jag inte pallar. 
 
Idag har det i alla fall blivit 3 tripp till maxi.. Första gången imorse ju, sen fick Emil med mig innan vid typ 5 tiden för han skulle köpa något. Sen nu en sista gång på kvällen, men jag fick 100 kr av han nu sista gången om jag följde med så det gjorde jag. Eller han sa att han kunde betala 100 kr på en sak som jag kollat in på Maxi som jag funderat på att köpa. Så med tanke på att betalade 1/3 av den så följde jag med och köpte den. Sista gången köpte jag också en glass, formad som en vattenmelon bit. 
 
Så nu har jag bara 6 säsonger av Sex and the City att kolla igenom.... kan ta ett tag! 
 
Innan vi gick till Maxi skickade jag också ett sms Annie, som hon inte svarade på. Sen kommenterade vår lärare en sak på facebook, som hon svarade på. Jag blir lite smått irriterad på att hon inte svarade mig. Vaddå dissen! ... Men sen ko jag på att hon har nytt nummer som jag inte sparat på mobilen, opps typ. 
Sen vår lärare sa att vi fick rösta att redovisa vecka 14, 15 eller 16. Men inte för att vara sån men jag ville inte och jag tror inte Samhälls 2orna vill komma till skolan för vår redovisning på lovet, som vi har vecka 16. Där tänkte de inte så långt. 
 
Men nu ska jag skriva det sista på pedagogisk så jag sen kan stänga ner datorn. 1 a4 sida blev det i alla fall inte som min lärare tyckte det skulle vara på, omöjligt! Jag har skrivit 3 och då känns det som om jag bara skrivit hälften av allt jag har velat skriva.