Sysselsättning

Har ännu en dag hittat på en massa kul. Har hjälpt till med att dela ut samhälls information till Valje för mötet på måndag. Inte hela Valje dock för de tog slut. Men resten är också ut delade nu. 
 
Sen efter det var jag inom Bibliotektet med mamma och kopierade upp ett papper. Sen efter det var jag hemma någon timme, tog det lugnt. Linnéa var också inom här en stund, innan hon cyklade till jobbet. En stund efter hon stack jag också till tåget. Åkte in till Kristianstad, lämnade en lapp sen gick jag till Maxi. Köpte mig en dricka och en korv medans jag väntade in Carro. Åkte med henne hem till Bromölla igen.
 
Nu är jag hemma, ska kolla på lite Bones men också börja sakta att plugga. Vet inte riktigt med vad eller vart jag skall börja med efter jag kommit igång ska det nog gå bra. En massa att göra nu och framåt men det gör absolut inte mig något. Komma igång med dagarna igen och inte dö av uttråkan. Inte för att plugga är så speceillt kul men det är värt tiden och lärdomen.
 
Jag har aldrig skrivit ut på bloggen så där direkt vad det är jag sysslar och skall syssla med hela sommaren. Tänker att jag inte direkt skriver vad jag håller på med. Ni får helt enkelt gissa. Är inte så svårt och det är också rätt många som vill.