Stan & Pappa

Stan blev det och de kollade på klänningar, provade dock inga. Sen blev det Subway innan vi åkte hem igen. Så hemma innan jag skulle till pappa var jag. Men vi hade kul inne i stan. 

Var jag hemma en stund sen drog jag mig vidare till pappa, blev ändå lite sen så jag tänkte men jag cyklar så kommer jag fram snabbare. Jo visst mer eller mindre omöjligt att cykla ute med snön. Men jag kom dit och var hos pappa typ en timme sen ville han sova och jag började bli hungrig igen.
 
Påvägen hem blev jag förföljd av Jocke inte för att han såg att jag cyklade framför honom. Men sen körde jag upp på hans blinda sida, cyklade några meter och han märkte inte att jag cyklade bredvid honom så jag smällde till honom på armen och han blev skit rädd ! Han åkte på sin traktor. 
 
Emil som skulle fixa mat idag så det blev pizza. Sen resten av kvällen har jag suttit här, skrivit färdigt sociologin. Så den har jag nu bakom mig. Måste bara lämna in den också. Men nu ska jag sov, eller bädda ner mig under täcket i alla fall. 
 
Några bilder från idag.