Håltimme

Jaha, allt färdigt som jag skulle göra på min långa håltimme.
Gick ner till pressbyrån för att jag skulle se om jag kunde köpa en biljett från Båstad till Halmstad som skall börja gällas lite senare idag. Jag kunde köpa en biljett där men den skulle börja gällas från och med när jag köper biljetten. Men det gåtr inte riktigt, även om jag köper den strax innan jag åker från Sölvesbprg så kommer biljetten gå ut innan jag är framme. Så nu har jag 5-4 minuter på mig i Kristianstad att köpa en biljett. Annars får jag vänta en timme i Kristianstad och sen gå halva vägen hem till Maria från centurm i Halmstad, det vill inte jag !! Men jag får väl hoppas att jag hinner köpa en biljett.
 
På Ica köpte jag lite godis, en banan och drickyoghurt till resan idag. Ville köpa en pistagebulle men de fanns det inga.   
Visst ser den god ut ??? !!!! 
Sen snackade jag med min handledare och hennes kommentarer på min rapport var lite dåligt förklarade. Så det har vi snackat om nu, så det är lugnt. Nu måste jag bara fixa alla små fel och skriva en sammanfattning på engelska sen är jag väl som gott som färdig skulle jag tro. 
 
Nu har jag också skrivit ut 6 sommarjobb ansökningar, ska bara dela ut dem med. Men det får jag göra på söndag/måndag. Men nu ska jag stänga ner datorn och gå ner och äta lunch. Är hungrig !!  ... och fortfarande trött, känner hur ögonlocken bara åker ner hela tiden och vill stanna där. En powernap nu hade suttit fint!