Svårt !

Det var svårt att komma på vad man skulle skriva om på hemtentan. Men kom på det, så jag skrev händelsen och problemet. Men nu när man ska skriva vad pliktetik / sinneslagsetik / konsekvensetik säger om handlingen man gjorde i denna situation var rätt eller fel så blir det svårt igen. Det jag svarar på den frågan är "Det var en jävla bra fråga!". Om jag skriver det, vad för betyg får jag då ?? F (IG) eller  ?? Stor chans i det ja.
Min kompis med hon är ju helt knäpp. Smsade med henne innan om detta och så skriver hon till mig: "Jag kan skicka mitt arbete till dig, så kanske du kommer på några ideér." Jag hade ju aldrig skickat mitt arbete till någon så, hur bästa vän jag än är med något. Det är ju faktiskt ett "prov" och det ska vara enskilt. Så nej tack Filippa, men vi kan ju diskutera imorgon om detta skitet.
vi behöver väl ändå något att snacka om medans vi går 1,1 mil.
Men jag har börjat skriva på skitet nu så det är bra det. Men nu ska jag dra mig hemåt för att lämna tillbaka internetet. Får nog skaffa något internet här i lägenheten. Kan inte låna Jockes varje gång jag ska plugga.