Vuxen poäng

Tröttnat lite på vårt hem så har börjat lite här och där och uppdaterat det lite. Först och främst har vi fått lite vuxen poäng genom att faktiskt handlat hem riktiga blommor! Från två, vissna blommor till 9 att försöka hålla i liv.

Idag var vi även på en tur till Ikea jag och Tobbe. Jag ville byta ut våra lampor men det fanns det inte mycket av intresse. Vuxen poäng och även inhandlat en strykbräda, en väldigt liten en men ändå. Behöver dock också ha ett strykjärn. Sängkläder, nallar till Astrid och lite smått och gott som vi hittade fick med följa med hem. 

Körde hem åt mot Bromölla hämtade upp Astrids nya skor sen henne som spenderat dagen hos Lisa. Vi körde vidare till Jysk för att köpa en rullgardin till sängkammaren. Denna våren/ sommaren tänker jag inte låta Tobbe ta min filt för att täcka över fönstret. Passade även på med en vända till Dollar Store, när man ändå var där. 

Middag fick Bellas Place stå för och sedan vi kommit hem har vi fixat till det vi köpt. Nattade Astrid och när jag äntligen landat i soffan var det dags att betala lite räkningar. Beställt födelsedags presenter till nästa helgs 2 födelsedags firande. Men nu är allt för denna dagen gjort, lite slapp nu sen väntar förhoppningsvis en god natt sömn.