Delad tur

Äntligen landat i soffan! Fick ställa upp för jobbet idag och ta på mig att jobba kvällen, när jag även jobbat dagen. Hann hem mellan  2 timmar men då skulle det hinnas med en tripp till maxi samt att jag även tog mig på att städa toaletten. Men det har gått bra trots jag hellre hade spenderats min fredagskväll här hemma med familjen. 

Men en ledig helg är till vänta, 1 december imorgon och så mysigt vi ska ha det. Det skall städas, julpyntas, äta julmat och eventuellt träffa tomten. Adventskalendern börjar imorgon också så självklart ska vi titta på det också. Julmusiken kommer spelas och jag ska minsann bara njuta hela dagen! 

Astrid tycker det är så kul att hjälpa till och ska vara med överallt nu för tiden. När Tobbe lagar mat, när det skall städas, tvättas och ja överallt!