VV v.9

Vilken katastrof vecka detta varit! Hade inte mycket förhoppningar inför vad som skulle visas på vågen denna morgonen. Tanken var att man skulle gå upp alla kilo man under dessa veckor gått ner, fast kanske inte så illa.

Men under denna veckan har vi varit på Filles och ätit lunch. Jag har ätit av så väl kakor, tårta och efterrätter på jobbet. Vi åt pizza till middag i fredags och igår var vi på kalas och åt lite tårta även där. Tobbe köpte även hem kakor från en som sålde på hans jobb, dammsugare som jag har ätit ifrån hela helgen. Har inte varit ute och promenerat något så där jätte mycket heller för den delen. Så ni kan förstå att det varit en katastrof vecka med viktväktarna.

Så till det oväntade resultatet: 
Jag: -0,5 kg 
Tobbe: Vet jag inte.

Hur det är möjligt att lyckas gå ner trots massa onyttigheter är mig ett stort frågetecken. Nöjd är jag i alla fall men nu får jag väl skärpa mig denna veckan och undvika alla god saker. Först och främst är det tårtan som finns här på jobbet man skall hålla sig undan.