Bröllops planer

Det går framåt, har att göra så fort jag känner orken för det kan man säga. Där emot vill jag väl kunna konstatera att det mesta har kommit på plats, vigseln är färdig planerad och är bara ris som behövs fixas.
 
Mat & tårta skall beställas nu snart, sista osa var i söndags så nu vet vi helt säkert vilka som kommer eller ej. De flesta har tackat ja, vissa som lämnar sina barn hemma, nån som kommer först senare på kvällen och enbart 2 styck som valt att inte vara med om denna dagen. 
 
Min klänning är inte kommen än, ringde till affären idag. Hon skulle kolla upp och återkomma men gjorde det aldrig. Men den skulle absolut komma innan bröllopet så jag får ha tålamod ett tag till. Allt till Tobbe är färdigt, han kommer bli ursnygg! 
 
Ikväll gjorde vi även en prov dukning, kommer bli super bra! Enkelt men snyggt i gula färger. Kliar i fingrarna att visa er men vill samtidigt att folk ska se först på den dagen. 
 
Till helgen ska vi även träffa vår toastmaster för att gå igenom dagen. Så jag skriver här som en påminnelse att inte glömma anmäla tal och annat spex till honom. Vi hade verkligen uppskattat det om folk hade tagit sig tiden till att i alla fall säga eller göra något litet för oss. 
 
Kvar att göra rent praktiskt vad jag kommer på just nu är: 
 
🌻 Göra färdigt stolsöverdragen
🌻 Skriva alla bordplacerings kort
🌻 Göra en bordplacerings tavla
🌻 Tips rundan
🌻 Måla skylt
🌻 Fixa en dekoration rockring
🌻 Beställa tärnklänningar
🌻 Hämta ut våra ringar