Godmorgon

Dåligt uppdatering igår man gjorde inget speciellt heller. Ända som hände typ var att Maria tittade inom, i typ 20 minuter. Träffade Astrid och snackade lite. 


Nu är det ny dag i alla fall och jag har suttit vaken sedan fyra. Astrid har ätit men varje gång jag lägger ner henne i spjälsängen så vaknar hon och vill upp i famnen igen. Antingen har hon somnat om direkt i famnen igen men nu har hon även fått tutten igen. Vid tutten kladdar hon dock bara så jag är blöt på både arm och ben nu. Hon verkar dock klarat sig bra, förutom på halva ansiktet. Men nu vill ha henne i spjälsängen, sovandes nån timme till innan hon kan få ligga hos mig. Har ont i axeln så vill kunna ligga avslappnande och ta igen sömnen. Men får väl se om jag lyckas få henne att sova i spjälsängen eller inte. Somnar har hon gjort igen så ska snart försöka ännu en gång, håller tummarna!! Vaken är man i alla fall för att vinka Tobbe till jobbet. 

Bild från igår kväll.