Trött & kall

Middag och Star Wars med Johan tidigare ikväll, samt så spelade vi lite yatzy och skit gubbe. Lyckades hålla mig vaken under filmen denna gången. De senaste gångerna vi sett film har jag somnat. Så social jag är då, typ.. Men kvällen avslutas hemma, så har slängt mig kall under täcket och hoppas att jag värms upp snart. Trött och kall är jag denna kvällen, som alla andra kvällar på senaste känns det som. Men blir väl att snart stänga ner allt och sova. Jobb dag imorgon också, börjar redan 06.45. Tur man sover som en stock och somnar jätte snabbt i alla fall, att vakna är dock jobbigt. Men när man väl har börjar göra saker så piggnar man till ganska så snabbt. 

Vad som mer händer imorgon än jobb vet jag inte. Hoppas på fint väder men det går ju också att drömma om. Men vi får väl se hur det blir och vad jag hittar på.